Дистанційне навчання 6 клас (укр. мова)


Тема Займенник"


20. 05. 2020

Заперечні займенники  ( завдання для учнів) 🏠

Відеоурок № 19




19. 05. 2020

Означальні займенники  (завдання для учнів) 🏠

Відеоурок № 18



Відеоурок № 13


28. 04. 2020

Відеоурок № 9



Тема "Числівник"


ПІДСУМКОВІ ТЕСТИ З ТЕМИ "ЧИСЛІВНИК"


Узагальнення вивченого про числівник (завдання для учнів) 🏠



Відеоурок № 8 


Узгодження числівників з іменниками

 ( завдання для учнів ) 🏠


Відеоурок № 7



Правильне вживання числівників на позначення дат і часу

 завдання для учнів  🏠


" Котра година ? " Вчимо час із ґавою"



Відеоурок № 6



Відмінювання порядкових числівників 

( завдання для учнів)


Відеоурок № 5



Відмінювання кількісних числівників

 ( частина ІІ) 

 завдання для учнів



Відеоурок  № 4


Відмінювання кількісних числівників

 ( завдання для учнів)


Відеоурок № 3 


Розряди кількісних числівників   (завдання для учнів)




Відеоурок № 2 


Числівник як частина мови. Розряди числівників за значенням. Групи числівників за будовою (завдання для учнів)




Відеоурок   № 1

"Числівник як самостійна частина мови"






Контрольна робота
Прикметник
І рівень (по 1б.)
1.      У якому рядку всі прикметники
А зелений, зеленіти, жовтий
Б добрий, злий, височина
В український, минулий, чесна
Г високий, мілкий, весело.
2.      Укажіть рядок якісних прикметників
А запашний, науковий, чистий
Б поганий, міський, солодкий
В лисий, милий, твердий
Г веселий, високо, низький.
3.      Не можуть утворювати ступені порівняння всі прикметники в рядку
А синій, великий, довгий
Б рясний, добрий, сліпий
В розумний, добренький, препоганий
Г гнідий, босий, шоколадний.
ІІ рівень (по 1б.)
4.      У якому рядку всі слова написано правильно
А годиниковий, сонний, осінній
Б буквений, старанний, лебединий
В піщаний, весняний, здоровений
Г буквенний, неоціненний, широченний.
5.      У якому рядку допущено помилку
А калуський, казахський, овруцький
Б солдацький, кріпацький, козацький
В бузький, паризький, кременчуцький
Г нью-йоркський, львівський, кавказький.
6.      У якому рядку потрібно писати всі слова разом
А жовто\гарячий, західно\український, шести\річний
Б північно\західний, червоно\гарячий, військово\полонений
В жовто\синій, військово\повітряний, чорно\окий
Г сиво\бородий, довго\рукий, кисло\солодкий.
ІІІ рівень (по1б.)
7.      Утворити прикметники за допомогою суфіксів –ов-, -ев-,- єв-
Марш, борщ, замш, життя.
8.      Відредагуйте речення, якщо потрібно
Наше місто саме молоде у Львівській області. Мені подобаються більш вищі будинки.
9.      Випишіть прикметники та розберіть їх як частину мови.
Далеке море відкрило свої морські обійми.
ІV рівень (3б.)
10.Напишіть твір-мініатюру на тему « Справжній друг як ясне сонечко», використовуючи відносні прикметники, підкресліть їх.



Завдання з теми "Прикметник" ( 6 клас)



РОБОТА НАД ТЕКСТОМ                                        6 КЛАС

            Прочитай текст
            (1)Увечері вітер затих, цюкнув мороз, а потім повалив густий сніг. (2)Обрії зробилися ширшими й лункішими, степ уже не гомонів вітрами, а притих, скорився. (3)У безмежному мовчанні лежали села. (4)Сталевими кинджалами виблискував лід.
            (5)Сніг сліпив очі людям і птиці. (6)Щиглики билися у вікна, думали, що небо. (7)Вони летіли на городи, клювали реп'яхи, крутили голівками в жокейских шапочках. (8)Синички в чорних фартушках і жовтеньких светрах вихвалялися: «Підсиню небо!»
            (9)Зимовими вечорами місяць ковзав по снігах, лишав на них сині тіні. (10)На колодязях спалахували льодянні зализні. (11)Коли господар зрубував їх, при кожному ударі порскали іскри, а кленове топорище прикипало до рук.
           (12)Сніг не скрипів під ногами, а вищав. (13)Повітря перехоплювало подих (За Григорієм Тютюнником).
Завдання                                  Тема « Прикметник»
І варіант
ІІ варіант
1 Прикметники змінюються за:
а) родами, відмінками; 
б) родами, числами, відмінками; 
в) особами, числами, відмінками; 
г) родами, особами, числами.
1. Яка форма прикметника є початковою? 
а) Н. відмінка однини жіночого роду;
б) Н. відмінка однини чоловічого роду; 
в) Н. відмінка однини середнього роду; 
г) Н. відмінка множини.
2. Скільки прикметників у 1 – 4 реченнях?
 а)7; б)6;  в)4;  г)5
2. Скільки прикметників у 5 – 8 реченнях 
а)2;  б)4;  в)3;  г)5.
3. У якому реченні вжито відносний іменник?  
а)1;   б)4;   в)8;      г)2
3. У якому реченні вжито відносний іменник?  
а) 8;  б)1;  в)10;    г)2
4. Вкажи речення, у якому прикметник утворено префіксально -суфіксальним способом: 
 а)7;   б)10;    в)3;     г)11
4. Вкажи речення, у якому прикметник утворено префіксально-суфіксальним способом: 
а)1;    б)3;   в) 4;   г)7
5. У якому реченні вжито якісний  іменник? 
 а)11;  б)4;     в)7;       г)1
5. У якому реченні вжито якісний  іменник?  
а)10;    б)9;        в)8;        г)11
6.Від якого прикметника можна утворити найвищий ступінь порівняння?
   а)кленовий;  б)чорних  в)жовтенькі; г) кленові
6.Від якого прикметника можна утворити найвищий ступінь порівняння? а)сталевими;  б)густий  в)жовтенькі; г)зимовими
7. У яких реченнях, при написанні прикметників, допущено помилки?
а)11,2;  б)7, 10;     в)4, 8;      г)11,9
7. У яких реченнях, при написанні прикметників, допущено помилки?
а)1, 4;   б)11, 2;      в)10, 7;      г)9,8
8. Яким членом речення є прикметник у    9 реченні?
а)підмет;  б)присудок;  в)означення;  г)обставина
8. Яким членом речення є прикметник у                   8 реченні?
а)підмет;  б)присудок;  в)означення;  г)обставина
9. Напиши твір-мініатюру «Зимовий ліс», використовуючи складні прикметники.

9. Напиши твір-мініатюру «Зимові візерунки», використовуючи складні прикметники.Узагальнення вивченого про числівник (завдання для учнів)

Немає коментарів:

Дописати коментар