Тема Займенник"
20. 05. 2020
Заперечні займенники ( завдання для учнів) 🏠
Відеоурок № 19
19. 05. 2020
Означальні займенники (завдання для учнів) 🏠
Відеоурок № 18
14. 05. 2020
Присвійні та вказівні займенники
( завдання для учнів) 🏠
Відеоурок № 17
13. 05. 2020
Правопис неозначених займенників окремо
(завдання для учнів) 🏠
Відеоурок № 16
12. 05. 2020
Написання неозначених займенників разом і через дефіс
( завдання для учнів)🏠
Відеоурок № 15
08. 05. 2020
Неозначені займенники
( завдання для учнів)🏠
Відеоурок № 14
06. 05. 2020
Питальні та відносні займенники
(завдання для учнів)🏠
Відеоурок № 13
04. 05. 2020
Зворотний займенник "себе"
( завдання для учнів)🏠
Відеоурок № 12
30.04. 2020
Особові займенники
(завдання для учнів) 🏠Відеоурок № 11
29. 04. 2020
Розряди займенників за значенням
( завдання для учнів) 🏠
Відеоурок № 10
28. 04. 2020
Займенник як частина мови: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль
( завдання для учнів) 🏠
Відеоурок № 9
Тема "Числівник"
ПІДСУМКОВІ ТЕСТИ З ТЕМИ "ЧИСЛІВНИК"
Узагальнення вивченого про числівник (завдання для учнів) 🏠
Відеоурок № 8
Узгодження числівників з іменниками
( завдання для учнів ) 🏠
Відеоурок № 7
Правильне вживання числівників на позначення дат і часу
завдання для учнів 🏠
" Котра година ? " Вчимо час із ґавою"
Відеоурок № 6
Відмінювання порядкових числівників
( завдання для учнів)
Відеоурок № 5
Відмінювання кількісних числівників
( частина ІІ)
завдання для учнів
Відеоурок № 4
Відмінювання кількісних числівників
( завдання для учнів)Відеоурок № 3
Розряди кількісних числівників (завдання для учнів)
Відеоурок № 2
Числівник як частина мови. Розряди числівників за значенням. Групи числівників за будовою (завдання для учнів)
Відеоурок № 1
"Числівник як самостійна частина мови"
Контрольна робота
Прикметник
І рівень (по 1б.)
1. У якому рядку всі прикметники
А зелений, зеленіти, жовтий
Б добрий, злий, височина
В український, минулий, чесна
Г високий, мілкий, весело.
2. Укажіть рядок якісних прикметників
А запашний, науковий, чистий
Б поганий, міський, солодкий
В лисий, милий, твердий
Г веселий, високо, низький.
3. Не можуть утворювати ступені порівняння всі прикметники в рядку
А синій, великий, довгий
Б рясний, добрий, сліпий
В розумний, добренький, препоганий
Г гнідий, босий, шоколадний.
ІІ рівень (по 1б.)
4. У якому рядку всі слова написано правильно
А годиниковий, сонний, осінній
Б буквений, старанний, лебединий
В піщаний, весняний, здоровений
Г буквенний, неоціненний, широченний.
5. У якому рядку допущено помилку
А калуський, казахський, овруцький
Б солдацький, кріпацький, козацький
В бузький, паризький, кременчуцький
Г нью-йоркський, львівський, кавказький.
6. У якому рядку потрібно писати всі слова разом
А жовто\гарячий, західно\український, шести\річний
Б північно\західний, червоно\гарячий, військово\полонений
В жовто\синій, військово\повітряний, чорно\окий
Г сиво\бородий, довго\рукий, кисло\солодкий.
ІІІ рівень (по1б.)
7. Утворити прикметники за допомогою суфіксів –ов-, -ев-,- єв-
Марш, борщ, замш, життя.
8. Відредагуйте речення, якщо потрібно
Наше місто саме молоде у Львівській області. Мені подобаються більш вищі будинки.
9. Випишіть прикметники та розберіть їх як частину мови.
Далеке море відкрило свої морські обійми.
ІV рівень (3б.)
10.Напишіть твір-мініатюру на тему « Справжній друг як ясне сонечко», використовуючи відносні прикметники, підкресліть їх.
Завдання з теми "Прикметник" ( 6 клас)
РОБОТА НАД ТЕКСТОМ 6 КЛАС
Прочитай текст
(1)Увечері вітер затих, цюкнув мороз, а потім повалив густий сніг. (2)Обрії зробилися ширшими й лункішими, степ уже не гомонів вітрами, а притих, скорився. (3)У безмежному мовчанні лежали села. (4)Сталевими кинджалами виблискував лід.
(5)Сніг сліпив очі людям і птиці. (6)Щиглики билися у вікна, думали, що небо. (7)Вони летіли на городи, клювали реп'яхи, крутили голівками в жокейских шапочках. (8)Синички в чорних фартушках і жовтеньких светрах вихвалялися: «Підсиню небо!»
(9)Зимовими вечорами місяць ковзав по снігах, лишав на них сині тіні. (10)На колодязях спалахували льодянні зализні. (11)Коли господар зрубував їх, при кожному ударі порскали іскри, а кленове топорище прикипало до рук.
(12)Сніг не скрипів під ногами, а вищав. (13)Повітря перехоплювало подих (За Григорієм Тютюнником).
Завдання Тема « Прикметник»
І варіант
|
ІІ варіант
|
1 Прикметники змінюються за:
а) родами, відмінками;
б) родами, числами, відмінками;
в) особами, числами, відмінками;
г) родами, особами, числами.
|
1. Яка форма прикметника є початковою?
а) Н. відмінка однини жіночого роду;
б) Н. відмінка однини чоловічого роду;
в) Н. відмінка однини середнього роду;
г) Н. відмінка множини.
|
2. Скільки прикметників у 1 – 4 реченнях?
а)7; б)6; в)4; г)5 |
2. Скільки прикметників у 5 – 8 реченнях
а)2; б)4; в)3; г)5. |
3. У якому реченні вжито відносний іменник?
а)1; б)4; в)8; г)2 |
3. У якому реченні вжито відносний іменник?
а) 8; б)1; в)10; г)2 |
4. Вкажи речення, у якому прикметник утворено префіксально -суфіксальним способом:
а)7; б)10; в)3; г)11 |
4. Вкажи речення, у якому прикметник утворено префіксально-суфіксальним способом:
а)1; б)3; в) 4; г)7 |
5. У якому реченні вжито якісний іменник?
а)11; б)4; в)7; г)1 |
5. У якому реченні вжито якісний іменник?
а)10; б)9; в)8; г)11 |
6.Від якого прикметника можна утворити найвищий ступінь порівняння?
а)кленовий; б)чорних в)жовтенькі; г) кленові |
6.Від якого прикметника можна утворити найвищий ступінь порівняння? а)сталевими; б)густий в)жовтенькі; г)зимовими
|
7. У яких реченнях, при написанні прикметників, допущено помилки?
а)11,2; б)7, 10; в)4, 8; г)11,9
|
7. У яких реченнях, при написанні прикметників, допущено помилки?
а)1, 4; б)11, 2; в)10, 7; г)9,8
|
8. Яким членом речення є прикметник у 9 реченні?
а)підмет; б)присудок; в)означення; г)обставина
|
8. Яким членом речення є прикметник у 8 реченні?
а)підмет; б)присудок; в)означення; г)обставина
|
9. Напиши твір-мініатюру «Зимовий ліс», використовуючи складні прикметники.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар